Hade en tanke när jag gick igenom Sollentuna Centrum idag. Precis när jag kommit förbi Cubus påväg mot busstorget så slog det mig att vi kanske måste öppet bara få hata och kräkas på varandra för att kunna börja älska varandra. Har i typ någon vecka åkt min emotionella berg- och dalbana. Har väl under denna färd nu hamnat på ett FUCK. EVERYONE. mode. Vilket inte är helt fel ibland. Och tänk om vi alla bara fick gå omkring utan att känna oss pressade till att vara glada mot alla andra. Tänk om vi bara fick gå omkring och få utlopp för alla emotioner vi EGENTLIGEN känner. Lite som en verbal fight club där alla och hela världen får ingå. Sen när man fått utlopp för alla onda känslor som irrar omkring i kroppen, då har man helt plötsligt så mycket plats i sig för all kärlek som man har potential att känna.
 
När all besvikelse, all irritation, allt trauma, alla sårade känslor, all avundsjuka, all svartsjuka och all egoism har fått springa ut ur käften på en så kommer man helt plötsligt må lite bättre.
 
Btw, har tagit ut min p-ring för att äntligen ha min mens. Så jag har bunkrat upp med ägg, bröd, salami, MASSOR med choklad och frukt. Har även nachochips som jag ska muncha på. Såg även att Peter Jöback och Helen Sjöblom kör någon I love musicals-konsert... Vore fett. Och istället för att ta mig till lägenheten i väsby för att häma mina glasögon har jag lånat min mamas svingamla briller. Ser nästa bättre än utan glasögon alls. Swag. Puss. <3
 
 

1 kommentarer

Robex Lundgren

25 Jun 2015 19:41

fin bild

Svar: Tack Du!
MickisKaPickis

Kommentera

Publiceras ej