Världens bästa titel på en bok (har ej läst, men Mia Skäringer skrev den i alla fall). Och det är precis så jag känner, slightly less helig men ändå.
 
Jag har en liten svullnad/knöl på insidan av min underläpp. Vet inte om det är att jag bitit/råkat bitit på samma ställe för många gånger. Tills slut anpassar sig väl kroppen efter omständigheterna så att jag blir mer hårdhudad... kanske har jag muncancer, därför är det nog dags att ta på sig byxor och röka en cigg på balkongen. Och kanske ta en dusch, städa lite och handla för nästa vecka. Kan ju inte leva på italiensk kycklingpasta för resten av mitt liv (kommer gå upp så mycket i vikt eftersom jag totalt tappar omdömesförmågan om hur mycket som är en lagom portion. Det är splurge-mat, skojar inte).
 
Receptet på den maträtten är:
 
kycklingfilé
bladspenat
soltorkade tomater
grädde
vitlök
salt&peppar
 
Det är så enkelt att göra: skär kycklingen i bitar, stek den. Häll i pressad vitlök och spenaten och tomaterna. Häll sist i grädden och låt det puttra en stund. Krydda med salt och peppar och servera tillsammans med tagliatelle, alternativt din favoritpasta. Avgör själv hur mycket du vill ha i av vitlök, kyckling, tomat och spenat. Älskar man allt som man ska ha i, ha i mycket av allt. Se bara till att du har en lagom stor panna att steka i, häll annars över allt i en kastrull när du stekt klart kycklingen.
 
Bara att beskriva rätten gör att jag måste göra mig ännu en jätteportion och splurga ordentligt. Måste dra igång med bättre kost nästa vecka. Jag gjorde den här rätten i enormt format i fredags... På två dagar känner jag en enorm förändring i storlek på min magsäck... Kommer inte kunna ha kläder på mig snart, får väl gå omkring naken.
 
Detta är så ironiskt. För ca en timme sen bestämde jag mig för att tänka på min kropp som färdmedel. Att bara tänka på den som bärare av min awesome själv och att det egentligen inte gör så mycket, storleken på kroppen that is. Tror till och med att andra skulle tycka att jag var snyggare, när de ser hur bekväm jag är i min egen kropp, för att jag inte tänker på den i några dåliga ord. Att jag knappt tänker på den alls kan å andra sidan leda till förfall, vilket även det syns.
 
JAG ORKAR INTE, EN KROPP ÄR EN KROPP OCH JA! JAG ÄR UTSEENDEFIXERAD NÄR DET KOMMER TILL MIN EGEN.
 
Älskar Davids kropp... Den är perfekt. <3
 
Foodbaby-pictures... DAMN jag kommer vara gorgeous när jag blir preggo. <3