Kommer hem runt 2130 och vet om att jag måste gå upp SENAST 0530, vilket betyder att jag måste sova snart. Men jag står med öppen kylskåpsdörr och funderar på om jag vill ha yoghurt och macka, mackaroner och köttbullar eller om jag ska strunta i middag.. Fast då har jag bara ätit ett mål mat på hela dagen, vilket suger, vilket gör att jag kommer vakna hungrig, eller ännu värre... Ha svårt att sova. Så istället för att snabbt slurpa lite yoghurt så måste jag prompt diska ur kastrull och stekpanna för att koka pasta och steka köttbullar. Sen sitta på sängkanten och pilla mellan tårna för att till slut inse att du måste borsta tänderna och blogga lite om samma afton som inte ens är viktig... Tyckte mest att det var intressant att pilla mig själv mellan tårna.
 
MAN, mitt liv är tråkig at this point. <3

Kommentera

Publiceras ej