Varför inte skapa en blogg när man kollar på en serie som handlar om en tjej som bloggar om hennes high school-liv? Jag tror att jag bara skriver bloggar (jag har haft omkring 8 stycken, by now) för att det låter mysigt när jag trycker på knapparna. Jag älskar the bitchyness och allt drama. Ibland är jag nästan avundsjuk på att det är så mycket som händer och att det inte finns några hämningar hos kidsen.
 
På tal om inga hämningar och massor med drama... Jag har ett väldigt irriterande pojkvänsmönster. Jag tenderar att göra opassande saker med opassande människor när jag har en monogam partner, vilket jag alltid har. Den här gången, dock... Känner jag ånger, skuld, ångest, rädsla... Jag är orolig, för första gången, för att jag kommer förlora min människa som jag är tillsammans med. Det är första gången som jag över huvud taget känt att jag inte vill leka med andra människor för att min pojkvän är så underbar.
 
Nu klarar jag inte av att få ner mina tankar i skrift längre. Until next time. <3