Jag drar mig nästan inte för att säga att jag har en egenskap som kan ses som någon form av kraft. Detta är min blogg, jag får skriva vad jag vill. Jag sitter där på en väldigt lång kaffe, med en människa jag inte träffat förrut. Jag vet inte om det var att jag inte kände mig direkt attraherad, eller om det var för att jag kan. Men jag använde den här egenskapen hos mig själv. Jag fyller hela min varelse med löften och hopp och kärlek och sex. Och i allt jag säger, i alla blickar, i alla rörelser, så skickar jag dessa löften till personen mitt emot mig. Jag vet inte om det är för att personen i fråga bara är ett lätt offer, eller om det är så att jag faktiskt är speciell. Hen sa ju till mig att hen inte släpper in människor så lätt. Gärna låter dem sitta utanför.
 
Just nu kan jag ju vara totalt inspirerad av alla häxor i tredje säsongen av American Horror Story. Jag har nämligen en obeskrivlig lust för att vara svart. Puss <3

Kommentera

Publiceras ej