Ibland är det så mycket känslor som rumlar i kroppen att jag inte vet vad jag ska göra med dem. Ibland är det bara Håkan Hellström som vet hur man sätter ord på såna känslor. Och trots att jag aldrig riktigt gillat Håkan så är texterna underbara. Lika underbara som när Miley Cyrus fångar min och mammas själ i "Adore you". Så mycket feels.

Och ja, det kanske finns en anledning till att jag är så full i känslor, kanske till och med finns flera. Kan bero på att jag, mitt i stunden av hjärtesorg, otryggheten som kommer när man inte bor bland sina egna saker och allmän utstressad kropp... har träffat någon som jag trivs med. Det är otroligt trivsamt att bara vara, ligga och vara mysig med varandra.

Tror att jag behöver bli lite full i min ensamhet, lyssna på Håkan och bara skriksjunga med från balkongen med ett paket cigg. Puss <3

Kommentera

Publiceras ej